Følgere

onsdag 2. mars 2011

Envelope gift box....

Denne var veldig kjekk å lage, enkel bretting og og man kan fylle den med kaffe, te, sjokolade eller kort. Her er det bare å pøse på med godsakene. Tutorialen til denne boksen fant jeg HER. Blomsten er hjemmelagt og inspirasjoen til den fant jeg hos StampARTic.
*******
This was a very fun project to make, easy, even for me *lol*. You can fill it up with coffe, tea, chocolate or homemade cards. The tutorial for this box is to be found HERE. The flower is homemade and I found the inspiration at StampARTic.

I'm entering the following challenges:
Trykkpressa Mars: Tørrembossing/preging
Wild Orchid Challenges #18: Anything goes
Allsorts Challenge Blog #92: Make your own flowers
PaperPlay challenges week 8: Let's get sentimental
Digi Doodle Shop's Best #48: Spots/Dots
Just Us Girls #72: Template

10 kommentarer:

  1. This is gorgeous. Love that flower and the beautiful brad. Hugs Denise xx

    SvarSlett
  2. This project is positively GORGEOUS! It looks to me like you had a BLAST making it! The photography is glorious and shows off every last detail! I'm so happy you shared your talent with JUST US GIRLS! Yipeeee!

    SvarSlett
  3. Dette var utrolig lekkert. Jeg likte så godt sammensetningen av papirer og farger. Herlig.
    Det er kommet masse flott her siden sist jeg la inn en kommentar. Må prøve å skjerpe meg litt der ja. En ting er å stikke innom,men man kan jo legge igjen en liten hilsen.
    Jeg nyter å være på besøk her.

    SvarSlett
  4. Beautiful project! Great colors. :-) Thanks so much for joining us this week at Digi Doodle Shop's Best!

    SvarSlett
  5. Oh my this is just a beautiful envelope box! I love the snippet of newsprint and your flower is divine! Thanks so much for playing along with Just Us GIrls this week. We appreciate your participation and inspiration.

    SvarSlett
  6. Wenche, this is FABULOUS!!!!!!!

    SvarSlett
  7. So beautiful! Love the lace, flower and the butterflies are so pretty! Amazing colors!

    Hugs xx
    Cecelia B

    SvarSlett
  8. Ohhh! Loving the bookprint paper and your pretty layered flower. Thanks so mucb for playing with Just Us Girls this week!

    SvarSlett
  9. Wow, denne var jo bare rålekker! Så utrolig flott kontrast mellom rosa og sort!

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)