Følgere

Viser innlegg med etiketten DT Scrapmagasinet. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten DT Scrapmagasinet. Vis alle innlegg

lørdag 24. desember 2011

Do You Stack Up #51

Just a very quick post to let you know there is a new challenge out over at Do You Stack Up, this time it's all about STRIPES.

Sponsors:


Here is my DT-Card, image from The Craft's Meow:

MERRY CHRISTMAS

tirsdag 12. januar 2010

Scrapmagasinet: New Year Challenge


Ny utfordring i bloggen til Scrapmagasinet. Denne gangen er det en skisse du skal følge. Motivet jeg har brukt er selvsagt fra Scrapmagasinet og det er fargelagt med ProMarkers.

Time for another challenge in Scrapmagasinets blog. This time you have to follow a sketch. The image is off course from Scrapmagasinet and it's colored with ProMarkers.

torsdag 31. desember 2009

DT-kort for Scrapmagasinet


Dette babystemplet er så søtt. Passer ypperlig til babykort, dåpskort m.m. Motivet er fra Scrapmagasinet og er fargelagt med ProMarkers.

This little baby is so cute. It's perfect for babycards. The image is from Scrapmagasinet and it's colored with ProMarkers.

DT-kort for Scrapmagasinet


Digger denne fyren her. Passer perfekt til gutte/tenåringskort. Motivet er fra Scrapmagasinet og er fargelagt med ProMarkers.

I love this dude! This image is perfect for cards for boys/teenagers. The image is from Scrapmagasinet and it's colored with ProMarkers.

søndag 27. desember 2009

DTScrapmagasinet: Stearinlys/Candles


Jeg har prøvd meg på å dekorere lys og her er mitt første forsøk. Ser at jeg må være litt forsiktig med varmluftspistolen ellers blir det omsmelting av lys :). Motivet er fra Scrapmagasinet.

My first attempt decorating candles. I learned that I have to go easy with the heatgun... :) The image is from Scrapmagasinet.

lørdag 12. desember 2009

Scrapmagasinet: Challenge #18


Ny utfordring i Scrapmagasinets DT-blog. Hiv deg med og delta på utfordringen, kanskje blir det deg som vinner denne gangen? Motivet er fra Scrapmagasinet og er fargelagt med ProMarkers.

Stop by Scrapmagasinets DT-blog and join another great challenge and you might be the lucky winner! This time you have to follow a sketch. Have fun! The image is from Scrapmagasinet and it's colored with ProMarkers.

tirsdag 24. november 2009

Scrapmagasinet: Reader Challenge #17


Ny utfordring hos Scrapmagasinet, denne gangen er temaet JUL. Stopp innom DT-bloggen og delta på utfordringen du også. Du har sjansen til å vinne disse flotte stemplene.

Once again it's time for a new challenge in Scrapmagasinets DT-blog. This time it's all about CHRISTMAS. Stop by and join the challenge, you might win these lovely stamps.

tirsdag 10. november 2009

Scrapmagasinet DT Sketch Challenge #17



Da er det tid for en ny utfordring hos Scrapmagasinet. Ta turen innom DT-bloggen og sjekk ut utfordringen. Denne gangen er det en skisse du kan følge og du kan vinne en utrolig flott premie. Disse fantastiske stemplene kan bli dine!

A new challenge is on in Scrapmagasinets DT-blog. Check out the challenge. This time you have to follow a sketch and these wonderful stamps could be yours!

søndag 8. november 2009

DT-kort for Scrapmagasinet.


Stemplet kan du finne i nettbutikken til Scrapmagasinet. Motivet er fargelagt med ProMarkers.

You can find the stamp in Scrapmagasinets Online Shop. The image is colored with ProMarkers.

tirsdag 27. oktober 2009

Scrapmagasinet: Reader Challenge #16


Da er det tid for en ny utfordring hos Scrapmagasinet. Denne gangen skal du laget et kort i høstfarger. Kjempefin premie, du kan vinne disse to utrolig flotte stemplene, det personlige stemplet kommer selvfølgelig med ditt eget navn på.

Once again it's time for a new challenge at Scrapmagasinet. This time the theme is "Fall Colors". The prize is this two fabulous stamps, the personal one of course comes with your name on it.

søndag 25. oktober 2009

DT-kort for Scrapmagasinet


Syns dette motivet både er litt kult og morsomt. Valgte å lage ett litt "full-fart" variant av et julekort, pyntet bare med litt bånd. Motivet er fargelagt med ProMarkers og du finner det i Scrapmagasinets nettbutikk.

This image is both fun and cool. The image is coloured with ProMarkers and I have just decorated with some ribbon. You can find the image in Scrapmagasinets OnlineStore.

søndag 18. oktober 2009

DT-kort for Scrapmagasinet


Denne musen fra Scrapmagasinet er så utrolig søt og passer godt til julekort. Jeg har fargelagt med ProMarkers, ellers er kortet enkelt pyntet, stemplet kan du finne HER! Teksten er fra NorthStarStamps.

This little mouse from Scrapmagasinet is so adorable and very suitable for x-mas card. I have coloured the image with ProMarkers, you can find the image HERE! The text is from the Norwegian company NorthStarStamps.

fredag 16. oktober 2009

Scrapmagasinet: DT Sketch Challenge #16


Lyst på en utfordring? Ta turen innom Scrapmagasinets DT-blog og delta på utfordringen der, denne gangen er det en skisseutfordring og du kan vinne ditt eget personlige stemple i tillegg til et kjempekult julestempel. Motivet jeg har brukt finner du i nettbutikken til Scrapmagasinet.

In need for a challenge? Check out Scrapmagasinets DT-blog and join the challenge, this time you have to use the sketch and you can win your very own personal stamps and a very cool x-mas stamp. You can find the image I have used in Scrapmagasinets online-store.

torsdag 24. september 2009

DT-kort for Scrapmagasinet


Er ikke denne engelen fin? Syns den passer ypperlig til julekort og denne gangen valgte jeg vintage-stil på kortet. Mønsterarket er rett og slett en gammel bokside, ellers har jeg pyntet med blonder, charms, blomster og snøkrystaller. Motivet finner du i nettbutikken til Scrapmagasinet. Teksten er fra Stempelglede.

Isn't this image just wonderful! I made this x-mas card, vintage-style, and the angel was just perfect for that. I have decorated the card with some flowers, laces, charms and snowcrystals. You can find the image in Scrapmagasinet Online Store. The text says "merry christmas" in Norwegian and the design is from Stempelglede.

tirsdag 22. september 2009

Reader Challenge #15 Scrapmagasinet


Da er det nok en gang tid for utfordring i DT-bloggen til Scrapmagasinet. Denne gangen er temaet Halloween. Premien denne gangen er en overraskelse - spennende.... Du kan finne stemplet jeg har brukt HER.

Once again it's time for Scrapmagasinets Reader Challenge. Check out the DT-blog and join! This time you have to make a Halloween-card. The prize is a surprise.... You can find the stamp I have used HERE!

fredag 11. september 2009

DT-kort for Scrapmagasinet


En søt liten mus fra Scrapmagasinet (pre-order). Motivet er fargelagt med Pro Markers. Kortet er ganske enkelt, jeg har pyntet med litt bånd, en gammel bokside og noen snøkrystaller.

A cute little mouse from Scrapmagasinet (pre-order). The image is coloured with Pro Markers. It's kind of a simple card, just decorated with an old bookside, some ribbons and snowcrystals.

torsdag 10. september 2009

DT Sketch Challenge #15


Ny utfordring ligger klar i Scrapmagasinets DT-blog. Det er en skisse denne gangen og du kan vinne noen utrolig flotte julestempler. Jeg har brukt Pakkefrosk (pre-order) som motiv på mitt DT-bidrag.

Check out Scrapmagasinet DT-blog, there you will find a sketch-challenge and you can win some beautiful x-mas stamps. I have used "pakkefrosk" (pre-order) on my DT-card.

tirsdag 1. september 2009

DT-Card for Scrapmagasinet


Årets første julekort! Er ikke denne lille musen søt? Motivet er fra Scrapmagasinet (preorder only) og er fargelagt med Pro Markers. Kortet er pyntet med snøkrystaller, bånd og en gammel bokside.

My first x-mas card for the year of 2009. Isn't this little mouse cute? The image is from Scrapmagasiet (Preorder only) and it is coloured with Pro Markers. The card is decorated with an old bookside, ribbon and snowcrystals.

onsdag 26. august 2009

Reader Challenge #14 - Scrapmagasinet


Da er det tid for en ny utfordring hos Scrapmagasinet. Denne gangen skal du lage bursdagskort. Kikk innom DT-bloggen og delta du også. Fine stempler å vinne! Stemplet jeg har brukt kan du finne HER!

It's once again time for a new challenge at Scrapmgagasinet. This time you have to make a birthdaycard. Check out our DT-blog and join the challenge. Nice stamps to win! You can find the stamp I have used HERE!

tirsdag 11. august 2009

DT Sketch Challenge #14


Da er det tid for en ny utfordring hos Scapmagasinet. Sjekk ut DT-bloggen, det du må gjøre er å lage et kort etter skissen som ligger der. Utrolig flotte stempler å vinne denne gangen.

Once again it's time for a new challenge at Scrapmagasinet. Check out the DT-blog, to join the challenge you have to make a card using the sketch that you will find there.