Følgere

mandag 14. april 2008

Kreativ dagbok - Art Journal #2

Da var dagens utfordring klar til Kreativ Dagbok - Art Journal bloggen.. Jeg har bestemt meg for å lage tags, har en plan når alle 7 er gjort ferdige. Dagens utfordring var å bruke favorittstempel - grøss, det ble plutselig veldig vanskelig å bestemme seg. Når jeg fikk tenkt meg om derimot var ikke valget så vanskelig. Swirlen fra Stempelglede! Jeg har brukt den rundt kanten på tagen her og jeg har brukt den swirlen masse og kommer nok ikke til å bli lei med det første. Siden jeg ikke klarte å bestemme meg for noe hovedmotiv, ble det et symbol for en annen favoritt - nemlig dongeribukse! Rett og slett en bukselapp som satt på en barnebukse jeg kjøpte. Blekket kantene litt med brun memories-blekk. Hjertet er "strykemerke" til bruk på dongeribukse. Ekstrautfordringen var å ha med minst 6 håndskrevne ord og hvis dere titter godt etter så har jeg gjemt noen ord innimellom swirlene.

1 kommentar:

  1. Så bra løsning på dagens utfordring, Wenche! Nydelig stempel - og knallkul vri på dongri-greia! Og håndskrifta funker som bare juling!

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)