Følgere

mandag 18. august 2008

Blog Award!

Jeg har fått en Blog Award! Tusen takk Ruth. En kjempehyggelig overraskelse.


Det er noen regler for denne "awarden" / There are some rules for this award:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated.

Her er de 7 bloggene jeg vil gi denne awarden til, tilfeldig rekkefølge:

Aud

Elina

Jorunn

Lillian

Hilde

Gunhild

Unni

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ tusen tusen takk Wenche!!!
    Så snilt av deg! *klem* Og eg sender denne direkte i retur til deg!

    Eg ligger litt etter når det gjelder awarder, men har et håp om å få ta fatt på det snart...

    Ha en fin fin dag!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  2. Hei
    hehe...flere som har tenkt på deg...
    stikker du innom bloggen min... Jeg har også en award til deg.

    Angella

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Wenche! Så snilt av deg!♥
    Jeg er litt treig for tiden med awardene, men prøver å komme litt ajour igjen nå...

    Mange herlige kort du har i bloggen din, gøyalt elg-stempel! :o)

    Og så har bloggen din blitt så fin! Nydelig farge og bra valg i dekor! 'Me like!'

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)