Følgere

tirsdag 11. november 2008

DT-kort for Scrapmagasinet

DT-kort for Scrapmagasinet, laget til DT-Sketch #5. Ta turen innom Scrapmagasinets DT-blogg og delta på utfordringen du også! Fine premier å vinne!

På dette kortet har jeg brukt "Bjellenisse", teksten er fra Papirdesign.


DT-kort for Scrapmagasinet:

Jeg har brukt følgende stempler: Liggende Snømann, Hey there freezy og Pepperkakepar. Alle motivene er fargelagt med MCP-teknikken.

I have used the following stamps: Liggende Snømann, Hey there freezy og Pepperkakepar. All the images is colored with the MCP-technique.



9 kommentarer:

  1. Flotte bud på scrapmagasinets skitse.

    SvarSlett
  2. Herlige kort og alle de andre prosjektene du har laget!!
    Og den snømannen var jo skikkelig artig. Må nok vurdere å handle litt igjen nå forstår jeg. Hehe

    SvarSlett
  3. Kjempelekre julekort du har laget :)
    Ha en fin helg *klem*

    SvarSlett
  4. så fine kort:)
    Digget snømannen..hey there freezy..;)stilig!

    SvarSlett
  5. Så herlige kort da..og morsomme stempler du har brukt..
    Takk for visitten i bloggen min:-)

    SvarSlett
  6. Så mange flotte kort du har laget!

    SvarSlett
  7. Så flotte kort! Syns snømannen var tøff:)

    SvarSlett
  8. Kjmepeflott julekort og herlige stempelmotiv:)

    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  9. ÅÅ så herlige julekort! De motiva er jo berre så kule! Lekre farger og herlige detaljer også!!

    klem,
    Jorunn

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)