Følgere

mandag 10. august 2009

Guttekort / Boyscard


Syns nesten det er litt lenge siden jeg har lagt ut et kort i bloggen min... Her kommer hvertfall ett guttekort. Syns dette motivet er så kult! Syns det er innmari vanskelig å finne kule guttemotiv så da jeg kom over dette ble jeg kjempefornøyd. Motivet er fra Mo's Digital Pencil. Det er fargelagt med Pro Markers.

This is a card for boys. This image is so cool. I find it quiet diffucult to find really cool images for boys, so when I discovered this I was very pleaced. The image is from Mo's Digital Pencil and it is colored with Pro Markers.

3 kommentarer:

  1. Stilig kort, og herlig motiv!

    SvarSlett
  2. Oh you've discovered Mo... I love her images!! Super cute card!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)