Følgere

lørdag 17. april 2010

AWARD!

Jeg har vært så heldig å få en Award, det var kjempekoselig. Jeg fikk den av Linda.

Linda has given me this Award, very nice of her.

En blogg med sjarm / A blogg with charm


Den kom med følgende regler / It came with the following rules
1. Legg ut awarden. Post the award
2. Gi den til 12 personer. Give it to 12 people
3. Link til de du gir den til. Link to who ever you give it to
4. Fortell det til de som får den. Tell the ones you give it to
5. Fortell hvem du har fått den av. Tell who you got it from

Jeg vil gjerne gi den videre til disse 12 herlige bloggene
I would like to give it to this 12 lovely blogs

Marielle
Anne Bente
Gunn-Eirill
Gro
Tone
Gro
Kjellaug
Solveig
Turid
Synnøve
Sivic
Marianne



1 kommentar:

  1. Tusen takk for at du gir den videre til meg, setter stor pris på awarden : )

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)