Følgere

søndag 16. januar 2011

Til jubilanten.....

Jeg har prøvd meg på en artig ny utfordring, jeg har fått brukt litt restepapir og jeg har fått brukt forskjellige blomster - artig! Teksten jeg har brukt er fra Kort og Godt.
*******
I have tried out a new challenge blog, I have used som left overs (papers) and I have used different flowers - fun! The sentiment is from Kort og Godt.

I'm entering the following challenges with this card:
Scrappekammeret #22: Minst 4 ulike blomster
Picture and Scrap #1: Bruk dette bildet
Fairy Fun Fridays #44: Happy Birthday
Friday Sketchers #137: Sketch

7 kommentarer:

  1. For et kjempenydelig kort, flotte farger og lag og pynt. :)
    Ha en flott søndag.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. åh,,,, hvor er den dog bare nydelig.lækre detaljer

    1000000 tak for at du deltager på udfordringen hos Picture and scrap

    klemmmmm

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort! Det er så rent og pent i oppsettet. Tusen takk for at du deltar på utfordringen.

    SvarSlett
  4. Dette var knallfint. Likte måten du hadde brukt tekstarket på. :-)

    SvarSlett
  5. great card...love the vintage look...thanks for joining Fairy Fun Fridays!
    xxx Margreet

    SvarSlett
  6. Kjempe flott.
    Stilige med tekst blomst.
    Klem Grethe

    SvarSlett
  7. Superflott bidrag!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    -klem-

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)