Følgere

torsdag 10. november 2011

Like'n'Share

Enda ett produkt fra Like'n'Share dumpet ned i postkassen min, Nutrilett Hunger Control, var jo litt spent da om det skulle være noe bra. Den var helt grei faktisk. Passer perfekt til de som liker mørk sjokolade, jeg er ikke så glad i det så jeg syns det var litt mye kakaosmak, men den var helt ok. Ga veldig god metthetsfølelse så den er perfekt som et lite mellommåltid. Ypperlig å ha med seg i vesken eller i sekken på tur.

Har du lyst til å bli medlem hos Like'n'Share kan du trykke HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)