Følgere

torsdag 15. desember 2011

NordSalten Hobbyklubb #44

Denne gangen har vi en spennende utfordring hos NordSalten Hobbyklubb til dere. Temaet er nemlig JULEKVELD. Det skal bli spennende å se de ulike tolkningen og alle de flotte bidragene jeg er sikker på at dere alle lager! Tross julestri og sikkert litt julestress så håper jeg at mange har litt tid til overs og hopper på utfordringen vår - kanskje litt fred og ro med hobbysaker er nettopp det lille pustet man trenger innimellom?

Her er mitt DT-bidrag:

3 kommentarer:

  1. Oh this is a gorgeous vintage style card! A beautiful, soft look for that image!

    SvarSlett
  2. Dette var jo kjempenydelig! Jeg elsker lagene med papir, og det avrevne som avslører arket under.
    Lekkert pyntet også. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)