Følgere

torsdag 5. januar 2012

A cool skaterboy

Det er nesten så jeg fikk litt dilla på disse en-lags-kortene så jeg måtte bare lage ett til. Gutta syns jo at jo mindre stæsj jo bedre så dette er jo perfekt. Både motiv og tekst er fra Ett Trykk.
*******
I almost got a little crush on this one-layer-cards and I just had to make another one. The boys thinks that "less is more" so this is just perfect. Both the image and the sentiment is from Ett Trykk

I'm entering the following challenge with this card:

Trykkpress Januar: One-layer-card

6 kommentarer:

  1. I love this CAS card, such a great card for boys x

    SvarSlett
  2. Fantastic card so CAS and beautifully done that stamp is fantastic with the kraft card, i love it.

    Marie

    SvarSlett
  3. Virkelig stilig Wenche:-))
    Ikke tvil om at resultatet ble knallbra uten stæsj:-))

    GOD HELG!
    Sylvia.

    SvarSlett
  4. Kuuuult:) Enda en ting jeg bare MÅ prøve:))
    Klem, Gunn

    SvarSlett
  5. De blir kjempestilige, og det er jo helt sant som du sier, gutta liker ikke alt mulig dill :)

    SvarSlett
  6. Love your one layer card. Fantastic card for a teenage boy.

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)