Følgere

fredag 18. september 2009

A card for a boy!


Nevøen min fyller 14 år i dag og da blir det selvfølgelig hjemmelaget kort. Motivet er et digitalt stempel fra Mo's Digital Pencil. Der finnes mye fint altså..... Jeg har fargelagt med Pro Markers og pyntet med litt bånd, hyssing, charms og en merkelapp fra klær... Tallet 14 er skrevet med Thickers.

My nephew is turning 14 today and off course I hade to make him a handmade card. The image is a digi stamp from Mo's Digital Pencil, you will find a lot of beautiful and cool stamps there. The image is coloured with Pro Markers and the card is decorated with ribbon, charms and thickers.

2 kommentarer:

  1. Så mange stilige guttekort og julekort og artige motiver du bruker.

    Tusen takk for kommentar på bloggen min og velkommen igjen.
    Go helg.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. sejt drengekort, fine farver og detaljer

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)