Følgere

lørdag 15. januar 2011

NordSalten Hobbyklubb #22

Jippi - er dere klar for en ny utfordring hos NordSalten Hobbyklubb! Denne gangen er utfordringen som følger: Morsdagskort med bretteteknikk, spennende ikke sant? Gleder meg veldig til å se hva alle lager...

Malen har jeg funnet hos Lena Katrine Øien.
*******
Jippi, it's time for another challenge over at NordSalten Hobbyklubb. This time the challenge is to make a card for mothersday with some type of folding. Fun challenge isn't it? Can't wait to see what you all are comping up with.....

I have found the template in Lena Katrien Øien's blog.

Her er mitt DT-bidrag/Here is my DT-Project:

2 kommentarer:

  1. åh..... hvor er den dog bare super super flot

    klemmmm

    SvarSlett
  2. Denne ble kjempefin. Du har laget utrolig mye flott siden sist jeg var innom. Fikk litt inspirasjon til å prøve litt anerledes bretting nå.

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)