Følgere

lørdag 15. oktober 2011

NordSalten Hobbyklubb #40

Så fort tiden går, jeg kan nesten ikke tro at vi er midt i Oktober allerede og at det allerede er klart for en ny utfordring hos NordSalten Hobbyklubb. Først en litt trist nyhet, Anne Bente har valgt å slutte hos oss og det syns jeg er trist. Vi har mistet en dyktig kortlaget/scrapper i gjengen vår, men jeg ønsker Anne Bente lykke til videre. Vi sees nok der ute i blogland!

Utfordringen vår denne gangen er BRUK ET DIGISTEMPEL. Ellers er det fritt frem til å lage hva du vil.

Vår sponsor denne gangen er:
De har sponset oss i DT med flott stempler og sponser også en flott premie.

Her er mitt DT-kort


1 kommentar:

  1. Takk for koselige kommentarer i bloggen min :) Det setter jeg pris på. Håper du hadde det fint på treffet i helga. Gleder meg til å se noe av det du laget, her i bloggen din .)

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)