Følgere

torsdag 1. mars 2012

NordSalten Hobbyklubb #49

Da er det klart for en ny utfordring hos NordSalten Hobbyklubb. Vi hadde mange flotte bidrag på vår forrige utfordring og håper at mange blir med oss denne gangen også. Til vår utfordring denne gangen så vil vi gjerne se SØM. Da er det bare å ta fram sysakene (eller pennen) og sy i vei :)

Vi har en fantastisk flott sponsor med oss denne gangen
-en fantastisk flott butikk med kjempegod service!

Her er mitt DT-bidrag (sommerfuglene, blomstene, perlene og kartongen er kjøpt hos TreL)

2 kommentarer:

  1. Takk for besøket på min nye blogg! Det var veldig koselig. Jeg har lagt meg til som følger og gleder meg til å se mange flere vakre kort :-)

    SvarSlett
  2. Beautiful! :)

    hugs

    xxalisonxx

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)