Følgere

Viser innlegg med etiketten NorthStarStamps. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten NorthStarStamps. Vis alle innlegg

torsdag 15. april 2010

NordSalten Hobbyklubb, utfordring #5


En herlig utfordring er på gang hos NordSalten Hobbyklubb. Temaet denne gangen er Vintage. Du står fritt til å lage hva du vil, enten det er kort, esker eller andre prosjekter, så lenge temaet følges.

Mitt DT-bidrag er et kort. Motivet er fra NorthStarStamps.

NordSaltenHobbyklubb has a great challenge going on. The theme this time is "Vintage". You are able to make whatever project you want as long as you follow the theme.

Here is my DT-Card. The image is from NorthStarStamps.

onsdag 14. april 2010

DT-Card for NorthStarStamps

Bursdagskort med tekst fra NorthStarStamps. Pyntet med bånd, roser, perler og chipboards.

Birthdaycard with text from NorthStarStamps. Decorated with ribbon, roses, pearls and chipboards.

søndag 28. mars 2010

DT kort for NorthStarStamps


Det er ikke bestanding man trenger å ha et motiv på kortene. En tekst gjør som flott som hovedmotiv også. Denne bursdagsteksten er fra NorthStarStamps.

fredag 26. februar 2010

DT-Card for NorthStarStamps


Ett enkelt konfirmasjonskort med motiv fra NorthStarStamps. Motivet er fargelagt med ProMarkers.

A clean and simple card with an image from NorthStarStamps. The image is colored with ProMarkers.

onsdag 24. februar 2010

DT-Card for NorthStarStamps


Jeg har brukt dette skikkelig tøffe motivet som passer både til gutter og menn. Motivet er fra NorthStarStamps og jeg har fargelagt med MCP-teknikken.

This really cool image is suitable for both boys and men. The image is from NorthStarStamps and I have used the MCP-technique to color it.

mandag 25. januar 2010

DT-kort for NorthStarStamps


Dette er blitt ett av mine favorittstempler når bryllupskort skal lages. Motivet er fra NorthStarStamps og du finner det i nettbutikken. Motivet er fargelagt med ProMarkers og glitter.
This is one of my favourite weddingstamps. The image is from NorthStarStamps and it's colored with ProMarkers and glitterglue.

tirsdag 19. januar 2010

DT-kort for NorthStarStamps


Valentine-kort laget med motiv fra NorthStarStamps. Motivet er fargelagt med ProMarkers.

søndag 17. januar 2010

mandag 11. januar 2010

Trykkpressa - Januarutfordring.


Utfordringen til "Trykkpressa" denne gangen var å bruke tomme dorullhylser til ett eller annet prosjekt. Jeg har ganske enkelt laget et dorullkort. Motivet er fra NorthStarStamps. Inni er det en tags man kan skrive en hilsen på.

søndag 10. januar 2010

DT-kort for NorthStarStamps


Jeg har brukt et motiv fra NorthStarStamps som passer perfekt til tøffe gutter, tenåringer eller mannfolk. Motivet er fargelagt med ProMarkers. Teksten er fra Stempelglede.

I have used a image from NorthStarStamps which is perfect for boys, teenagers or men. The image is colored with ProMarkers. The text is from Stempelglede.


fredag 1. januar 2010

DT kort for NorthStarStamps


Et skikkelig tøft stempelmotiv som passer perfekt til gutter/tenåringer. Motivet er fra NorthStarStamps og er fargelagt med ProMarkers.

A really cool image which is perfect for cards for boys and teenagers. The imge is from NorthStarStamps and it's colored with ProMarkers.

tirsdag 17. november 2009

DT-kort for NorthStarStamps


Dette stemplet er skikkelig søtt og passer veldig godt til små jenter. Motivet er fargelagt med ProMarkers og du finner det i nettbutikken til NorthStarStamps.

søndag 15. november 2009

DT-kort for NorthStarStamps


Dette motivet syns jeg var utrolig flott. Syns det passer utrolig godt til tenåringskort, og kommer nok også til å bruke det til konfirmasjonskort når våren kommer. Ansiktet er farget med ProMarkers, ellers har jeg brukt Distress Ink. Motivet finner du i nettbutikken til NorthStarStamps.

I like this image a lot. I think it's just perfect for teenage girls. Her face is colored with ProMarkers, I have also used Distress Ink. You can find the stamp in NorthStarStamps Online Store.

søndag 8. november 2009

DT-kort for Scrapmagasinet.


Stemplet kan du finne i nettbutikken til Scrapmagasinet. Motivet er fargelagt med ProMarkers.

You can find the stamp in Scrapmagasinets Online Shop. The image is colored with ProMarkers.

mandag 26. oktober 2009

Piken i vinden


Dette nydelige stemplet er fra NorthStarStamps og du finner det i nettbutikken. Motivet er fargelagt med ProMarkers. Ellers har jeg svertet litt kanter, pyntet med litt bånd, perlebånd, blomster og roser.

This beautiful stamps is from the Norwegian company NorthStarStamps and you will find it in their OnlineStore. The image is coloured with ProMarkers. I have used ribbon, pearls, flowers and roses.

fredag 23. oktober 2009

DT-kort for NorthStarStamps


Et enkelt julekort i brunt og beige, denne lille jenta finner du i NorthStarStamps nettbutikk. Kortet er enkelt pyntet med blomster, glitterlim, en gammel bokside, bånd og trepynt. Mønsterarket er fra Papirdesign.

A less is more x-mas card. This little girl is from the norwegian company NorthStarStamps. The card is decorated with flowers, gliterglue, an old bookside and ribbon. The paper is from the Norwegian company Papirdesign.

søndag 18. oktober 2009

DT-kort for Scrapmagasinet


Denne musen fra Scrapmagasinet er så utrolig søt og passer godt til julekort. Jeg har fargelagt med ProMarkers, ellers er kortet enkelt pyntet, stemplet kan du finne HER! Teksten er fra NorthStarStamps.

This little mouse from Scrapmagasinet is so adorable and very suitable for x-mas card. I have coloured the image with ProMarkers, you can find the image HERE! The text is from the Norwegian company NorthStarStamps.

torsdag 1. oktober 2009

DT-Kort for NorthStarStamps


Ett ganske enkelt bursdagskort der jeg har valgt å bruke en tekst fra NorthStarStamps som hovedmotiv. Jeg har brukt utstansede blomster, roser og litt bling.

Birthdaycard where I have used an text from NorthStarStamps as the main image. Simply decorated with punched flowers, roses and some bling.

lørdag 26. september 2009

DT-kort for NorthStarStamps


Nok et julekort er blitt til, litt i julekortmodus for tiden. Både tekst og motiv finner du i nettbutikken til NorthStarStamps.

Another x-mas card from me. You will find both the text and the image in NorthStarStamps online store.

DT-kort for NorthStarSTamps


Dette flotte julestemplet kan du finne i NorthStarStamps nettbutikk, der finner du også teksten. Kortet har litt vintagestil over seg og jeg har pyntet med blonder, blomster og en gullstjerne.

You can find this beautiful x-mas stamp in NorthStarStamps online store, you will also find the text there. The card is kind of vintage and I have decorated it with laces, flowers and a gold star.