Følgere

søndag 30. mai 2010

Clean and simple....

Ett veldig enkelt guttekort uten noe dilldall av noe slag. Motivet er fargelagt med ProMarkers. Den eneste pynten er stickers og en knapp.

A clean and simple birthdaycard for boys without any embellishment at all. The image is colored with ProMarkers. The only decoration is stickers and a button.

I'm entering the following challenges with this card:
Raise the bar #20(sketch)
Crafty Catz #34 (The boys are back)

Takk for at du titter/Thanks for looking!

Motiv/Image: Art Impression


6 kommentarer:

  1. Oh fabulous! I love that image and I love your clean and simple design. Kim

    SvarSlett
  2. Fabulous card,thankyou for joining us at CraftyCatz,
    hugs Dianne xx

    SvarSlett
  3. Hei
    Endelig skal jeg legge igjen en kommentar. Jeg må innrømme at jeg har ikke vært så flink til det i det siste.
    Dette kortet her er bare helt perfekt med pynt. Rutearket var knallstilig og "gjorde" kortet på en måte. Dette likte jeg kjempegodt.
    Men, jeg må si at det er kommet masse flott i mappa di. Likte også bryllupskortet, det var så delikat.
    Håper du får en flott uke.
    *Gunn*

    SvarSlett
  4. Fab CAS card. Perfect for a male. Thanks for joining in at Crafty Catz this week
    Hugs
    Suzanne x

    SvarSlett
  5. What an adorable card! Perfect for a little boy, clean and boy-ish without any girly embellishments. :D Thank you so much for joining us at Raise The Bar this week!
    ~*Joni RTB DT

    SvarSlett
  6. Herlig - dette er et kort som er akkurat i min ånd - liker de clean & simple jeg - men er ikke så flink til å få det til selv. :) Tusen takk for titten og kommentar i min blogg.

    Jeg ønsker deg en strålende helg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)