Følgere

lørdag 1. mai 2010

Nord-Salten Hobbyklubb #6


Da er det tid for ny utfordring hos NordSalten Hobbyklubbs utfordrings blogg. Temaet denne gangen er konfirmasjon. Du står fritt til å laget det du vil så lenge temaet følges. Jeg har valgt å lage en liten serie som inneholder invitasjon, ett dekorert lys og to ulike bordkort som mitt DT-bidrag.

Once again it's time for a new challenge at NordSalten Hobbyklubbs Challenge Blog. The theme this time is Confirmation. You can make whatever procject you like as long as you follow the theme. For my DT-Procject I have choosen to make an Invitasion, I have decorated a candle and I have made two different name cards.

7 kommentarer:

  1. det er bare såååå smukt
    klemmmm

    SvarSlett
  2. Herlig samling av «konfirmant-tilbehør» - og godt at noe av oss lager med maskulint preg også!
    Du har en gjennomført røff stil på tingene - knalltøff!

    SvarSlett
  3. Så smakfullt og lekkert dette var :)

    SvarSlett
  4. Lekkert, så stilig med en hel serie!

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  5. Kjempestilig med en hel serie. Likte veldig godt fargene du har brukt.

    SvarSlett
  6. så utrolig nydelig og flott kombinert. :) Kjempe flotte fargar. :)

    SvarSlett
  7. Hei
    Kjempeflotte kreasjoner du har laga,Wenche :-)

    Har lagt meg til som følger...
    Hilsninger fra en ainna nordlænning :-)

    -Helle-

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)