Følgere

onsdag 16. april 2008

Kreativ Dagbok - Art Journal #4

Dagens utfordring (Kreativ Dagbok - Art Journal): Min favorittteknikk! Kjempevanskelig! Teknikk lissom..... Har jeg noe teknikk? Bruker jeg teknikk?? Jeg liker alkoholblekk (nei, jeg sniffer ikke på flaskene :) ), derfor ble dagens "teknikk" alkoholblekk. Syns det er morsomt å jobbe med, det er forholdsvis lett å få et bra resultat og ingenting av det man lager blir likt. Har pyntet med strasstener og litt magic mesh. Selve tagen er malt med rosa og brun hobbymaling. Stemplene rundt kanten er en del av en swirl fra Stempelglede.

1 kommentar:

  1. Nydelige farger, Wenche! Og jeg syns da absolutt dette kan kalles en teknikk :) Flott bidrag til dagens utfordring!

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)