Følgere

torsdag 17. april 2008

Kreativ Dagbok - Art Journal - Ukas ord: Kreativitet

Kreativ Dagbok - Art Journal: Ukas ord: "Kreativitet"

Ordet "kreativitet" setter igang en masse assosiasjoner, men først og fremst så tenker jeg på noe som blir skapt, dernest så tenker jeg på "kaos". For meg er et "bilde" på noe kreativt noe litt kaotisk. Jeg har malt akvarellpapir med hobbymaling (hvit, rød, gul og lilla), brukt et tekststempel som jeg ikke aner hvor kommer fra. "Kreativitet" er skrevet for hånd. Hjertene har også ukjent opphav, tislutt har jeg pyntet litt med glitterlim rundt omkring og inni hjertene.

1 kommentar:

  1. Fillern, jeg ser at jeg helt glemte å kommentere denne når jeg så på den sist! Sorry! For denne er knallstilig! Virkelig en kreativ løsning :) Masse flotte detaljer!

    SvarSlett

Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg setter stor pris på det dersom du legger igjen en kommentar. Tusen takk og velkommen igjen..) ---- Thanks for visiting my blog. I appreciate it a lot if you leave a comment. Thanks and welcome back:)